Feedback zpětná vazba

Co prodávat na Aukru a Ebay v začátcích

Při výběru zboží na aukčních portálech, je hodnocení prodejce nepochybně nejdůležitějším faktorem, zda u daného prodejce nakoupíme. Feedback, neboli zpětná vazba určuje kvalitu prodejce, e-shopu, nebo jakékoliv jiné nabízené služby na internetu. Kladné hodnocení je nejzásadnějším faktorem při rozhodování. Získání dobrých referencí, není otázka jednoho týdne.

Tento proces trvá povětšinou několik roků, než se uživatelé začnou vracet v zástupech. Ohlédnutí zpátky na startovní čáru, se povětšinou musíme zasmát sami sobě za naši naivitu. Vidina snadno získaných peněz, byla po pár týdnech rozdrcena tvrdou realitou dnešní doby.

Zkrátka nic není zadarmo a nikdo se v dnešní době nestal úspěšným za pár dní. Vše je o získávaní zkušeností, s nimiž se posouváme po malých krůčkách dále. Kdysi někdo napsal, že naše minulost s přítomnosti, se promítne v budoucnosti podle našich vykonaných činů.

Ze všeho nejdůležitější je právě začít něco vytvářet. Čekáním se člověk nikam nedostane a jenom se zařadí do zástupu čekatelů na zázrak. Vytvářet si lepší životní podmínky, můžeme začít třeba s prodejem na Aukru a dalších webech pro prodej a nákup. Právě tyto aukční portály nás v začátcích naučí mnohem více, než si člověk uvědomuje.

Namátkově je to – komunikace s kupujícím, vystavování prvních aukcí, posílaní balíčků, focení zboží, přehled v objednávkách o zaplaceném zboží, a další z mnoha činností prodejce. Zkrátka vše, co využijeme v budoucnu při větších projektech. A jaká je tedy odpověď na otázku, co by měl člověk prodávat v začátcích. Především je to použité zboží, u kterého víte, že jej už nikdy nebude používat v budoucnu.

Pár tipů pro úspěšný prodej

Stačí si projít celý byt, zahradu, garáž a rázem budete mít spoustu předmětu na prodej. Zboží si pokud možno rozdělte do kategorií a vše nafoťte. Na fotkách si dejte záležet opravdu nejvíce. Špatná fotka odradí 85 procent kupujících. Z fotek si vyberte jenom ty nejlepší a všechny si je popište. Třeba Ebay dokáže hledat i podle názvu fotek. Není to ale vyloženě nutné.

Velikost fotek upravte programem na úpravu fotek. Každý předmět si dohledejte v aktuálních i skončených aukcích. Zjistěte si za kolik se prodal, kolik byla jeho doprava u konkurence, v jaké kategorii se prodal, a celou akcí si uložte pro pozdější inspiraci. Udělejte si seznam od obyčejného až po mimořádné zboží. Mějte jednoduchý plán a vše dobře promyslete.

Při vystavovaní prvních aukcí začněte s naprosto obyčejným zbožím. Věci co nemají žádnou hodnotu „nasázejte“ od koruny. Většinou to bývá oblečení, protože toho se prodává nejvíce. Prodávaný předmět dokonale popište se všemi detaily. Nesnažte se vydělávat na poštovném, alespoň ne v začátcích.

Přemrštěné poštovné odradí další potencionální kupce. Vůbec neřešte, že budou vaše první aukce prodělečné. Vše se časem otočí do plusu. Je potřeba získat několik dobrých hodnocení v začátcích. S každým dalším kladným hodnocení roste kredit vašeho účtu u nakupujících. Časem začněte vystavovat lepší zboží za pevné ceny.

Pokud objevíte doma nějaký poklad, tak ten dejte do aukce až budete mít alespoň 50 kladných hodnocení. Výjimečné zboží můžete prodat před vánoci (nejhorší jsou letní měsíce), kdy jsou největší a nejlepší prodeje. Takové zboží může mít neobyčejnou hodnotu a pokud jste jediným majitelem třeba na Ebay, nebojte se cenu pořádně osolit. Sběratelé z celého světa jsou schopny zaplatit za unikátní zboží neskutečné sumy peněz. Člověk se nestačí divit, co je někdo schopný zaplatit za svou sběratelskou vášeň. Cena raritního zboží roste každým dnem. 

Jak bylo uvedeno, mějte stanovený plán a toho se držte. Hledejte nové cesty se zajímavým zbožím. Nezapomínejte na to, že každý účet s kladným (99%) hodnocením můžete použít v budoucnu jako podnikatelský. Stejně tak můžete zboží z vašeho shopu naimportovat na Aukro přes manažer prodejte. Vždy je hromada cest, jak získat větší zisk z prodeje. Přeji mnoho úspěchu v začátcích.

0.0
Sending
Ohodnotit článek 1-5 hvězdičkami 5 (2 votes)

Napište komentář